Vogue

99 sügisel oleme äsja avanud maakunsti raja, ehitame põdrakollimajale savist aknaraame. Ootamatult helistab Tarvo Hanno Varres, olete te nädalavahetusel orus? Adam tuleb Londonist koos Vogue fotograafidega Avatud Ateljeest lugu tegema. Oleme, oleme. Tulevad, tulevad.

Fotograaf on Zanna (Suzanna Wilford), Adam Shepherd (vana Kütiorulane) on art director ja Ross Kirton assistent. Eve Kiiler on hämmingus, kui professionaalselt nende tööprotsess korraldatud on. Tema tahaks võtteperioodist vändata fototudengite tarvis õppefilmi, mismoodi komplitseeritud ja loomingulised ülesanded saab laiali jagada nii, et kolm inimest funktsioneerivad nagu üks kuue käe ja kolme peaga olend, kes saab korraga mitmes kohas viibida.

Zanna teeb väga häid sööke. Katlasse lähevad koorimata sibulad, küüslaugud, loomad, marineeritud seened ja õunad. Pärast ei saa keegi aru, kust on pärit need eksootilised maitsed ja kuhu on sibulakoored kadunud. Zanna on üleni tahmane ja pilves.
Ross teab, kuidas arvutada lõõtsa väljatõmmet ja värvinihet cross-protsessitud polaroidi piirsituatsioonides nii, et värv saaks rasvasem kui Zanna keedetud toidud. Tema on see, kes tegelikud pildid teeb. Zanna ütleb, millised need peavad olema. Tema teab, kuidas müüa.
Adam teab, mida müüa ja kellele. Tema on seeneproovija ja sipelgapesade kokkukandja. Tema on võttegrupist ainus, kes eetrit nõuab ja esimene, kes aru saab kui hakkavad puhuma vihmapilvede laialiajamise tuuled.

Kuidas tuli itaallaste Casa Vogue selle peale, et saata fotograafid Kütiorgu ja tellida Avatud Ateljeelt lugu millenniumiväljaande jaoks? Täiesti sihipärane juhus, otsiti alternatiivsest alternatiivsemaid eluviise, kus kunstnik oleks kujundanud keskkonda enese näo järgi nii, et keskkond jääks haavamata. Adam, nagu ikka oli õigel ajal õiges kohas ja soovitas Avatud Ateljeed, kus terve rida kunstnikke on kujundanud ennast keskkonna järgi nii, et kõik jääks haavamata.


Galerii



Otsing
 
Supported by Labor & LaborintLaborSupported by Labor & LaborintLaborint